Επιστροφές προϊόντων
Λόγω της ειδικής φύσης του προϊόντος (κηροζίνη θέρμανσης), δεν πραγματοποιούνται επιστροφές προϊόντων.
Αντικατάσταση προϊόντων
Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή από το Σημείο Παραλαβής, να ελέγχει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την καλή κατάσταση της συσκευασίας. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι υπάρχει σημαντική αλλοίωση της συσκευασίας, ο πελάτης δικαιούται να μην αποδεχθεί την παραλαβή των προβληματικών προϊόντων και να το αναφέρει σε προθεσμία μίας (1) εργάσιμης ημέρας.
Μετά την παρέλευση της προθεσμίας αυτής θεωρείται ότι η παράδοση εκτελέστηκε. Σε περίπτωση σημαντικής αλλοίωσης της συσκευασίας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας, μετά από συνεννόηση με τη μεταφορική, θα προβεί σε αντικατάσταση του προϊόντος αυτού με άλλο χωρίς επιβάρυνση μεταφορικών ή σε επιστροφή των χρημάτων που αναλογούν στο ελαττωματικό προϊόν σε λογαριασμό τράπεζας που θα υποδειχθεί από τον πελάτη.